صندلی بهارستان دهم باز هم برای غیر نی ریزی ها؟ انتظار نی ریزی ها 23 ساله می شود؟!

     انتخاب 94 نی ریز و استهبان

        

به گزارش نبض نی ریز داشتن نماینده از نی ریز در مجلس شورای اسلامی برای برخی نی ریزی ها به یک آرزو تبدیل شده است. در این راستا وقتی لیست نمایندگان دوره های گذشته مجلس شورای اسلامی از مجلس پنجم به بعد را نگاه می کنیم این حق را به این عزیزان می دهیم زیرا :

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی دوره  پنجم : محمد سقایی متولد استهبان

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی دوره ششم : محمد سقایی متولد استهبان

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی دوره  هفتم : مسعود امینی آباده طشک نی ریز

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی دوره هشتم : محمد سقایی متولد استهبان

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی دوره نهم : محمد سقایی متولد استهبانهر چند سخن از انتخابات مجلس شورای اسلامی که تا برگزاری آن بیش از یک و نیم سال باقی است کاری عاقلانه به نظر نمی رسد اما باید گفت از هم اکنون کلیه مردم ، مسئولان و دلسوزان باید تفکر تفرقه را از خود دور کنند و ضمن برنامه ریزی جهت ایجاد وحدت پایدار به فکر خدمت به مردم در کلیه زمینه ها باشند و از موضع گیری های سیاسی نسنجیده خودداری نمایند. اولویت اول در انتخابات مجلس دهم باید حکومت جمهوری اسلامی باشد و باید نماینده ای به مجلس معرفی شود که وفادار به منافع جمهوری اسلامی باشد و از طرف دیگر درد مردم شهرستان را بداند و در زمینه حل مسائل و مشکلات مردم گام بردارد.
با این همه شنیده ها حاکی از آن است که روز شنبه (دو روز قبل) جلسه ای در یکی از ادرات دولتی شهرستان برگزار شده و علاوه بر اینکه تعدادی از مسئولین دولتی در این جلسه حاضر بوده اند ، یکی از کاندیداهای شکست خورده مجلس هشتم نیز در این جلسه حاضر بوده و آن طور که از جلسه اطلاع پیدا کردیم باید بگوییم متاسفانه بوی کار غیر عاقلانه و تفرقه به مشام می رسد. این کار درست نیست که هرکس در این شهرستان ساز خود را کوک کند و با منافع عموم مردم بازی کند ، باید منافع ملی و منافع مردم  را اولویت اصلی دانست. از جناح بازی های گذشته و سیاست بازی ها چیزی حاصل نمی شود و به این دوستان بویژه دوستان دولتی توصیه می کنیم به جای پرداختن به این امورات و حواشی پیش از موعد به فکر حل مسائل و مشکلات مردم باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

[ دو شنبه 11 آبان 1394برچسب:انتخابات نی ریز, استهبان, مجلس, انتخابات, آباده, مشکان,قطرویه,

] [ 21:4 ] [ . ]

[ ]